четвртак, 13. септембар 2012.

Prijedorska policija zaplenjuje levičarsku propagandu

U Prijedoru se početkom ovog mjeseca desio "neobičan" slučaj kršenja ljudskih i građanskih prava.
Policija je pod optužbom "izazivanja opšte opasnosti" privela B. E. i oduzela mu časopise, knjige, zastave, naljepnice, kompjuter...
Optužen je za oštećenje tuđe imovine u tri navrata, od kojih prva dva uopšte nije bio u zemlji.

Sam B. E. nam je izjavio sljedeće:

"Dana 3. septembra 2012. u 9 sati ujutru, policija mi je upala u stan sa nalogom za pretres stana, uz saglasnost okružnog tužioca iz Banjaluke.

Na pitanje o čemu se radi, nisu htjeli da daju nikakav odgovor, osim onoga što je pisalo u nalogu da se radi o krivičnom djelu izazivanja opšte opasnosti. Na nalogu su bila navedena tri datuma, 31. 07. 2012., 16. 08.2012. i 01. 09. 2012. od kojih prva dva datuma nisam bio u zemlji, što dokazuje i moj pasoš, koji je policija imala u rukama, i ispitivala me zašto sam putovao van zemlje.

Ne obazirući se na očigledne nelogičnosti i nepravilnosti, da nisam bio u zemlji kada su krivična djela za koje sam optužen izvršena, ne prihvatajući pasoš kao validan dokaz, oni su nastavili sa pretresom stana, i ispitivanjem.

Ispitivali su i legitimisali i drugu osobu koja se tu zatekla. Izvršen je pretres stana, i pratećih prostorija. Pošto nije nađeno ništa od nelegalnih i opasnih stvari, nikakvo oružje (rekli su da tragaju za tim), oni su zaplijenili nekoliko ljevičarskih zastava, knjiga, naljepnica, rukopisa, računar (procesor, hard disk) i priveli me na saslušanje u policijsku stanicu, gdje sam zadržan 5 sati."


Proces je u toku, zaplijenjene stvari čekaju vještačenje, a dok se to ne desi, B. E. ne može napuštati zemlju

Ovde možete videti spisak oduzetih stvari, uglavnom knjiga, ovog "izgrednika"
.
preuzeto sa: abrasmedia,info

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.