четвртак, 13. децембар 2012.

Četiri godine od ubistva Aleksandrosa Grigoropulosa od strane policije

DA SE NE ZABORAVI! DA SE NE OPROSTI!
6. decembra 2012 navršila se četvrta godina od hladnokrvnog ubistva Aleksandrosa Grigoropulosa od strane grčke policije. Građani koji žive u atinskoj četvrti Egzarhija imali su prilike da vide još jednu rundu nemira i sukoba između ljudi i policije u tom kraju.
Oko 22:30 celodnevni sukobi nastavljeni su na trgu Egzarhija, kao i na ulicama Mezologiu i Cavela, gde je mladi Aleksis ubijen. Barikade su postavljene i u mnogim sporednim ulicama koje vode do trga. Interventna policija pokušavala je da provali na sam trg nekoliko puta, ne bi li se sukobila sa narodom. U jednom od tih pokušaja probijanja barikada otkriven je među demonstrantima  i policajac u civilu koji je pretučen.

Barem jedan demonstrant je teško povređen, 78 ljudi je bilo privedeno, a devetoro njih su ostali u pritvoru i čekaju suđenje.


"Mi ne zaboravljamo, Mi ne opraštamo, Nastavljamo dalje... Duh decembra je uvek ovde, Solidarnost, Samoorganizovanje, Direktna Demokratija"
"Država nastavlja sa ubistvima, uništavajući sve - Mi se borimo za sve, Antiautoritarni pokret Atina (AK)"
"Duh se nazire iznad grada" Četvrtak 6/12 u 10:30 na aveniji demokratije, anarhisti iz škola Agioi Anargijroi i Kamatero"
"Mi ne zaboravljamo, mi ne opraštamo, marš na St. Trifon trgu, Terpsitea" (Južna Atina)
"Mi ne zaboravljamo, mi ne opraštamo, idemo napred" marš na Agios Dimitris trgu, Antifascists of Arta"
"Diskusija o događajima u decembru 2008. u Samosu"
"Jesi li zaboravio? Mi ne zaboravljamo, ubice u uniformama su ubile Aleksisa" plakat iz Kijosa
prevedeno sa: occupiedlondon.org

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.